piątek, 14 października 2016

Dzień 21 Niedziela- 09.10.2016

Kolejny dzień zwiedzania. Dzisiaj pozwolono nareszcie nam się wyspać bo zbiórkę mieliśmy dopiero o godzinie 12:30. Więc humor tego dnia dopisywał nam bardziej niż zawsze. Pogoda jak zwykle cudowna! Pierwsze jedziemy na wzgórze Montjuic. Jak zwykle podziwiamy widoki, ale również idziemy na stadion olimpijski. Chwilę pochodziliśmy dookoła i autobusem udaliśmy się na zamek. Tam jeszcze 10 minut mieliśmy na zjedzenie czegoś bo rano niestety ważniejsze było to aby się wyspać a nie coś zjeść (można i tak). Zamek jak zamek nic specjalnego, ale taras widokowy na dachu zamku robił ogromne wrażenie. (oczywiście na dole pokażemy wam zdjęć lecz wiecie że to nie to samo). Po obejrzeniu wszystkiego pojechaliśmy do muzeum (jak mam być szczera to chyba nikt nie wie nawet co to było za muzeum), jednym słowem nudy straszne. Przeżyliśmy jakoś. I w końcu ostatni punkt wycieczki niedzielnej, ale również bardzo przez nas wyczekiwany i chyba przez każdego nawet kogoś kto nie jest w Barcelonie. SAGRADA FAMILIA. Nadole dołączam zdjęcia! Pozdrawiamy!